Agora Galiza: Solidaridad y apoyo internacionalista gallego con Nación Andaluza

(CAST)

Agora Galiza -organización socialista y feminista gallega de liberación nacional-, ante el proceso electoral en Andalucía del 2 de diciembre, solicita al pueblo trabajador gallego que reside en la nación hermana, vote a la izquierda independentista y socialista articulada en Nación Andaluza.

La candidatura de Nación Andaluza, bajo la leyenda «Hacia la liberación de Andalucía», es la única dotada de un programa revolucionario, de clase, feminista e independentista, por lo tanto la única que cuestiona, más allá de la retórica vacía, el reaccionario régimen del 78 y la fascistización que promueve la criminal y corrupta oligarquía postfranquista.

Pedimos entonces, a todos los compatriotas, a todas las gallegas y gallegos, que por razones laboral, académicas o de otro tipo, residentes en Andalucía, que si optan a participar en el proceso electoral del 2 de diciembre, voten Nación Andaluza .

¡Viva el internacionalismo proletario!

¡Viva Andalucía libre, socialista y feminista!

Dirección Nacional de Agora Galiza

En la Patria, 16 de noviembre de 2018

(GAL)

Agora Galiza -organizaçom socialista e feminista galega de libertaçom nacional-, perante o processo eleitoral na Andaluzia de 2 de dezembro, solicita ao povo trabalhador galego que reside na naçom irmá, vote na esquerda independentista e socialista articulada em Nación Andaluza.

A candidatura de Nación Andaluza, que sob a legenda “Cara a libertaçom de Andaluzia”, é a única dotada de um programa revolucionário, de classe, feminista e independentista, portanto a única que questiona, mais alá da retórica vácua, o reacionário regime de 78 e a fascistizaçom que promove a criminal e corruta oligarquia postfranquista.

Solicitamos pois, a todas e todos os compatriotas, a todas as galegas e galegos, que por razons laborais, académicas ou de outra índole, residentes na Andaluzia, que se optam por participar no processo eleitoral de 2 de dezembro, votem Nación Andaluza.

Viva o internacionalismo proletário!

Viva Andaluzia livre, socialista e feminista!

Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 16 de novembro de 2018

También te podría gustar...

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *