Causa Galiza hace un llamamiento a reclamar la independencia en el Dia da Pátria (vídeo)

dia da patria

Comunicado:

(Castetellano)

Causa Galiza llama al pueblo gallego a reclamar la independencia nacional en este Dia da Pátria

Después de la tentativa fracasada del pasado 17 de julio para celebrar un  Dia da Pátria unitario junto a BNG y Renueva, donde se reivindicase con claridad la independencia nacional, cómo única salida posible para nuestra soberanía política, Causa Galicia, activó su propia convocatoria de campaña y manifestación independentista, que es la primera que celebramos después de la recuperación de la condición de organización política legal.

Causa Galicia considera que la constitución de nuestro propio Estado es la única opción estratégica acorde con los intereses de la mayoría social, pues cualquier régimen autonómico perpetuará el estatuto colonial del país. La lejanía aparente de este  objetivo no debería ser excusa o coartada para ocultarlo, alegando “incomprensión social” o, peor aún, sustituyéndolos por el de “mejora autonómica” que, además de inviables en la correlación de fuerzas actual, son inútiles para elevar el nivel de conciencia nacional y resolver las problemáticas de la nación y del pueblo.

Es por esta razón que Causa Galicia apela en este 25 de julio a apostar por la construción del proyecto político y la estrategia independentistas y por el compromiso militante, colocando la independencia nacional  como la conseqüencia lógica del hecho de sér una nación colonizada, además de como la única opción que permitirá dotar a Galiza de las herramientas imprescindibles  para dejar atrás el paradigma del pueblo empobrecido que habita un territorio rico en recursos y posibilidades.

Retos inmediatos

La claridad estratégica y la disposición plena para enfrentar la futura reforma del régimen autonómico son insuficientes si, de nuestro lado, faltan tácticas acertadas, militancia, organización, línea política, la confianza y la legitimación subjetiva de militantes de independentistas gallegas y gallegos, etc. Somos conscientes de que el Independentismo Gallego actual carece, ahora, de esos elementos y su satisfacción supone, por tanto, el reto a abordar y resolver con más urgencia en estos tiempos.

Causa Galicia fija como objetivos urgentes la consolidación organizativa que posibilite intervenir políticamente de forma sistemática y la actualización de la estrategia independentista. Hoy, estamos en un fin de ciclo, pero no sólo del régimen neofranquista, que se apresta a reinventarse para que todo siga atado y bien atado al servicio de la oligarquía española, además, tambén, de la lógica independentista de los 15 últimos años. Es tiempo de redimensionar tácticas, lineas de acción, clarificar objetivos inmediatos y ganar la confianza y la participación de centenas de independentistas. Este Dia da Pátria es el primer paso en esta dirección.

Asambleias abiertas, campaña y movilización

La organización independentista convocó en estas semanas nueve asambleas abiertas para el Dia da Pátria. Ésta contará con actividades propagandísticas, palestras, distribución de hojas informativas, etc., realizando una campaña intensa que coloque la reclamación independentista cómo única opción estratégica para la construcción nacional y la superación del actual modelo socio-económico y continúe la acumulación de fuerzas por vuelta de este proyecto.

Causa Galiza

(Galego)

Causa Galiza chama o povo galego a reclamar a independência nacional neste Dia da Pátria

Após a tentativa fracassada do passado 17 de junho para celebrar um Dia da Pátria unitário junto a BNG e Anova, onde se reivindicasse com claridade a independência nacional como única saída possível para a nossa soberania política, Causa Galiza ativou a sua própria convocatória de campanha e manifestaçom independentista, que é a primeiro que celebramos após a recuperaçom da condiçom de organizaçom política legal.

Causa Galiza acha aliás que a constituiçom do nosso próprio Estado é a única opçom estratégica acorde com os interesses da maioria social, pois qualquera modalidade de regime autonómico perpetuará o estatuto colonial do País. A lonjania aparente deste objetivo nom deveria ser escusa ou coarctada para ocultá-lo alegando “incompreensom social” ou, pior ainda, substitui-lo por opçons de “melhora autonómica” que, além de inviáveis na correlaçom de forças atual, som inúteis para elevar o nível de consciência nacional e resolver as problemáticas da naçom e do povo.

É por esta razom que Causa Galiza apela neste 25 de julho a apostar na construçom do projeto político e a estratégia independentistas e no compromisso militante, colocando a independência nacional já nom apenas como a consequência lógica do facto de sermos umha naçom colonizada, mas como a única opçom que permitirá dotar a Galiza das ferramentas imprescindíveis para deixar atrás o paradigma do povo empobrecido que habita um território rico em recursos e possibilidades.

Reptos imediatos

A claridade estratégica e a disposiçom plena para enfrentar a futura reforma do regime autonómico som insuficientes se, à sua beira, faltam táticas acertadas, militáncia, organizaçom, linha política, a confiança e a legitimaçom subjetiva de milhares de independentistas galegas e galegos, etc. Estamos conscientes de que o Independentismo Galego atual carece, ainda, destes elementos e a sua satisfaçom torna-se, portanto, o repto a abordar e resolver com mais urgência nestes tempos.

Causa Galiza fixa como objetivos urgentes a consolidaçom organizativa que possibilite intervir politicamente de jeito sistemático e a atualizaçom da estratégia independentista. Hoje, estamos num fim de ciclo, já nom só do regime neofranquista, que se apresta a reinventar-se para que todo siga atado y bien atado ao serviço da oligarquia espanhola, mas, também, da lógica independentista dos 15 últimos anos. É tempo de redimensionar táticas, linhas de açom, clarificar objetivos imediatos e ganhar a confiança e a participaçom de centenas de independentistas. Este Dia da Pátria é o primeiro passo nesta direçom.

Assembleias abertas, campanha e mobilizaçom

A organizaçom indepedentista convocou nestas semanas nove assembleias abertas para o desenvolvimento da campanha informativa para o Dia da Pátria. Esta contará com atividade propagandística, palestras, distribuiçom de folhas informativas, etc., visando umha campanha intensa que coloque a reclamaçom independentista como única opçom estratégica para a construçom nacional e a superaçom do atual modelo sócio-económico e continue a acumular forças por volta deste projeto.

Causa Galiza

causa

Vídeo de la declaración pública de Causa Galiza con motivo del Día da Pàtria Galega

El pasado 15 de julio en Compostela, la organización independentista Causa Galiza realizó un acto público para la convocatoria de una manifestación nacional independentista para esta Dia da Pátria, que saldrá desde la Alameda de Compostela a las 12´30 del medio día de dicha ciudad gallega, bajo el lema”Pola independência nacional. O futuro é nosso” (Por la independencia nacional. El futuro es nuestro). A su término tendrá lugar un acto político en la Plaza del 8 de Marzo en la que también intervendrán representantes de organizaciones independentistas de otros pueblos. Por Andalucía intervendrá Carlos Ríos, Coordinador Nacional de Nación Andaluza.

 

También te podría gustar...

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *